علیرضا شهیدی پور گفت: سفر عسگری به اسپانیا بدون اطلاع مسئولان باشگاه غیر اخلاقی بوده است.

کار عسگری اخلاقی نبودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان در دو روز گذشته خبری مبنی بر حضور یک واترپلوییست ایرانی درتیم باشگاهی اسپانیا منتشر شد. این در حالی بود که مسئولان باشگاه دانشگاه آزاد ادعا کرده اند که عسگری بازیکن این باشگاه است و  هم چنان با این تیم قرارداد دارد. نکته قابل توجه این که عسگری هیچ سابقه حضوری در تیم های ملی ندارد.
علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد در این باره گفت: علی عسگری با اصرار خود به تیم ما پیوست و به عنوان بازیکن کمکی و رزرو در تیم فعالیت داشت. او به بهانه بیماری پدرش اردو را ترک کرد و برای چند روز به مرخصی رفت. بارها با تلفن همراه او تماس گرفتیم اما خبری از او نبود. بعد از مدتی عکس او را خندان در اسپانیا دیدیم. 
وی ادامه داد برای ما جای خوشحالی است که واترپلوییست های کشورمان پیشرفت کنند. اما چنین برخوردی اصلا پسندیده نیست. تیم تمام امکانات از جمله هتل برای او رزرو کرده بود اما او بدون اطلاع به کشور دیگر سفر کرد.
شهیدی پور درباره قرارداد عسگری تصریح کرد باشگاه یک قرارداد داخلی با او داشت که به تایید فدراسیون نرسیده بود. ضمن این که مبلغ قرار داد هم ناچیز بود. در هر حال  امیدوارم چنین رفتارهایی در ورزش کشور ریشه کن شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی یوسفی
۰۴:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۸
علی عسگری یک فصل بعد به ویکتوریا گیمارش پیوست و امسال با این تیم به قهرمانی رقابتهای لیگ برتر و نایب قهرمانی جام حذفی واترپلو پرتغال دست یافت. او اولین بازیکن آسیایی ورزش واترپلو است که توانسته سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان واترپلوی اروپا را بدست آورد.
آخرین اخبار